Mazs pasažieris – lielāka uzmanība!
Pievienojoties VSIA “Autotransporta direkcija” organizētajai kampaņai “Mazs pasažieris – lielāka uzmanība!“, arī AS “Rīgas starptautiskā autoosta” aicina ikvienu savās ikdienas gaitās nepiemirst drošas pārvietošanās nosacījumus, izmantojot sabiedrisko transportu! Īpaši būtiski atgādināt par drošību uz ceļa un reģionālajā sabiedriskajā transportā ir tieši gados jaunākajiem sabiedriskā transporta pasažieriem, kuri tāpat kā pieaugušie, ir aktīvi sabiedriskā transporta lietotāji!
Saskaņā ar AS “Rīgas starptautiskā autoosta” apkopotajiem datiem, 2024.gada 9 mēnešos uzņēmumā apkalpoto pasažieru skaits ir 1 352 953 pasažieri, no kuriem 8% pasažieru ir bērni, tajā skaitā bērni līdz 7 gadu vecumam (2 012), skolēni un studenti, apliecības “Goda ģimene” īpašnieki (93 231) un bāreņi (7120).
Bet to, cik droši reģionālas nozīmes autobusu braucieni ir pasažieriem ar bērniem un vai autoostas pasažieri vispār dodas šādos braucienos, mēs arī šogad vaicājām mūsu pasažieriem, autoostas ikgadējās klientu aptaujas ietvaros*. Un atbildes arī šogad ir iepriecinošas, jo 54% no visiem aptaujātajiem pasažieriem atzīst, ka reģionālas nozīmes autobusu braucieni pasažieriem ar bērniem ir pilnībā droši un 41% šos braucienus vērtē kā diezgan drošus. Savukārt reģionālas nozīmes autobusu pārvadājumus braucieniem kopā ar bērniem izmanto 30% aptaujāto pasažieru.
Salīdzinot ar 2023.gada aptaujas rezultātiem, par 7% ir pieaudzis to respondent skaits, kuri reģionālas nozīmes braucienos ar autobusu dodas kopā ar bērniem.
Tomēr, lai mazi un lieli pasažieri uzzinātu vairāk par to kā rīkoties dažādās situācijās – kā pareizi šķērsot ceļu pēc izkāpšanas no sabiedriskā transporta, ko darīt, ja sanāk izkāpt nepareizajā pieturā, kam lūgt palīdzību, ja aizmirstas maršruts, aicinām ikvienu iesaistīties Bērniem drošas pārvietošanās dienas aktivitātēs!
Vairāk informācijas Autotransporta direkcijā
*AS “Rīgas starptautiskā autoosta” Klientu apmierinātības un attieksmju pētījums 2024 tika veikts 2024.gada augustā; aptaujāti 260 respondenti.
Klientu apmierinātības un attieksmju pētījums veikts saskaņā ar AS “Rīgas starptautiskā autoosta” ieviesto sertificēto kvalitātes vadības sistēmu atbilstoši ISO 9001:2015 standarta prasībām.