a

Iesniegumi un sūdzības

Pasažieris iesniegumu/sūdzību AS “Rīgas starptautiskā autoosta” var iesniegt:

  • elektroniski, nosūtot to uz e-pastu: [email protected];
  • rakstveidā, nosūtot pa pastu AS „Rīgas starptautiskā autoosta”, Prāgas iela 1, Rīga, LV-1050 vai iesniegt autoostas klientu apkalpošanas operatoram – administratoram (autoostas 1.kasē);
  • izteikt mutvārdos. Nepieciešamības gadījumā, privātpersonas mutvārdos izteiktu iesniegumu/sūdzību privātpersonas klātbūtnē autoostas klientu apkalpošanas operators – administrators noformē rakstveidā (autoostas 1.kasē).

AS “Rīgas starptautiskā autoosta” sniedz atbildi:

  • uz iesniegumiem/sūdzībām, kas iesniegti, aizpildot iesniegumu/sūdzību iesniegšanas veidlapu un kurā norādīta obligāti sniedzamā informācija;
  • uz iesniegumiem/sūdzībām, kas rakstītas brīvā formā, norādot obligāti iekļaujamo informāciju*;
  • 3 darba dienu laikā uz informatīva rakstura jautājumiem (saņemtu elektroniski uz e-pastu [email protected] ); 
  • 15 darba dienu laikā, ja nav nepieciešama iesniegumā/sūdzībā minēto faktu un informācijas papildus pārbaude;
  • 30 darba dienu laikā, ja ir nepieciešama iesniegumā/sūdzībā minēto faktu un informācijas papildus pārbaude.

Ja AS “Rīgas starptautiskā autoosta” konstatē, ka saņemtais iesniegums/sūdzība pilnībā vai kādā daļā nav autoostas kompetencē, tā informē iesniedzēju un ja iespējams, norāda kompetentās/atbildīgās iestādes nosaukumu un kontaktinformāciju vai pārsūta šo iesniegumu/sūdzību minētajai iestādei, informējot par to iesniedzēju. 

Atbildes uz iesniegumiem/sūdzībām netiek sniegtas, ja:

  • nav norādīts iesniedzēja vārds, uzvārds un e-pasta vai pasta adrese, atbildes sniegšanai;
  • iesnieguma/sūdzības teksts un iesniedzēja adresāts nav salasāms vai saprotams (attiecas uz rakstiskiem iesniegumiem/sūdzībām);
  • saņemtajā iesniegumā/sūdzībā ir personas cieņu aizskarošs un nepieklājīgs (rupjš un tml.) teksts;
  • iesnieguma/sūdzības saturs neprasa atbildi pēc būtības.

Brīvā formā rakstītā iesniegumā/sūdzībā obligāti iekļaujamā informācija:

  • iesniedzēja vārds, uzvārds;
  • e-pasta adrese vai pasta adrese, pilsēta, pasta indekss; 
  • iesnieguma/sūdzības pamatā esošās problēmas situācijas informācija: notikuma vieta, datums, laiks; 
  • iesnieguma/problēmas būtības apraksts un konkrēti fakti; 
  • iesnieguma/sūdzības iesniegšanas datums;
  • iesniedzēja paraksts (pašrocīgs vai drošs elektroniskais). 

Aprakstot ar autobusu pārvadājumiem saistītu problēmu obligāti jānorāda: autobusa atiešanas datums, laiks un reisa nosaukums!

Pasažieru ērtībai citu jautājumu gadījumā aicinām izmantot autoostas mājas lapā pieejamās veidlapas!