a

Kvalitātes vadība

AS “Rīgas starptautiskā autoosta” ir izveidota un sertificēta kvalitātes pārvadības sistēma – atbilstoši ISO 9001:2015 standarta prasībām.

Kvalitātes vadības sistēmas darbības sfēra – pasažieru pārvadājumu apkalpošana un nodrošināšana, biļešu tirdzniecība un reisu uzskaites vadība, kas ir AS “Rīgas starptautiskā autoosta” darbības pamatā.

AS “Rīgas starptautiskā autoosta” politika

Rīgas starptautiskā autoosta ir starptautiski pazīstams un nozīmīgs pasažieru loģiskas centrs Baltijā, kura galvenais stratēģiskais mērķis ir nodrošināt ilgtspējīgu attīstību, integrējoties Rīgas multimodālā sabiedriskā transporta mezglā un iekļaujoties Eiropas pasažieru pārvadājumu tīklā.

AS “Rīgas starptautiskā autoosta” kvalitātes politika ir vērsta uz misijas īstenošanu un stratēģisko mērķu sasniegšanu, lai nodrošinātu reģionālo un starptautisko autobusu pasažieru pārvadātājiem un pasažieriem pieejamus augstas kvalitātes un drošus pakalpojumus, kas atbilst valsts mobilitātes politikai un tirgus pieprasījumam.

AS „Rīgas starptautiskā autoosta” īsteno kvalitātes politiku atbilstoši ISO 9001:2015 standarta prasībām un apņemas nodrošināt kvalitātes vadības sistēmas efektivitātes nepārtrauktu pilnveidošanu.

AS “Rīgas starptautiskā autoosta” politika apstiprināta 26.01.2024. valdes sēdē, Protokols Nr.2